Öroninflammation var det

Fick sitta på akuten i 4 (!!!!!) timmar. Hade tydligen en rejäl öroninflammation jag med, trumhinnan var nästan svart sa läkaren, vad han nu menar med det.
Nu har jag fått pencillin, så jag hoppas det är bättre imorrn, gör ff asont =(
Tyckte så synd om alla små kids som satt där och väntade timme efter timme. Satt en pappa med sin 5 månaders som var jättesjuk, efter 4 timmars väntetid blev han rasande och klädde på sin bebis ställde sig upp och skulle gå och skrek " FINNS DET INGA JÄVLA LÄKARE I DET HÄR LANDET???"
Han satt brevid mig och jag försökte lugna honom med att säga att jag trodde att det faktiskt var deras tur nästa, tur att jag hade rätt.

Tog precis hem svitens online turnering på UB, 20 dollar kostade den och var bara 25 pers med, men vann en plats till ett ept kval och 250 dollar. Måste bara klonka ept platsen nu, vore sjukt nice.

Natti

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klonk it baby, klonk it! :D

2007-02-13 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback