Sköna söndag

Idag har det storstädats och tvättats massor. Det är en sån skön känsla när det är fräscht hemma , fräscha lakan och all tvätt på sin plats, mmm =)
Barnen har lekt ute mkt idag, härligt när det inte är 15 minus ute.
Sportlov hela nästa vecka, vi blir hemma bara och kommer göra lite små utflykter men måndag och tisdag blir det jobb, dagis och fritids. Nadja älskar att vara på fritids när det är lov, så mkt roligt som händer då.

Det kom ett trevligt paket från H&M i fredags med massa fint till mig, 4 plagg åker tillbaka resten ligger fint i garderoben =)
Det blev några klänningar, underkläder,  tunikor,  nya träningskläder ( ja jag ska börja träna), koftor, leggins och lite annat smått och gott =)
H&M har fått in så mkt fina vårkläder och som passar, dom har mkt mer storlek 32 och XS nu än för bara något år sen, kul.

Skulle ju ha gått på Lindas 25- års party igår men var helt slut efter att ha varit på Ronyas 8-års kalas med barnen, plus att jag har nåt konstigt  "utslag" i ansiktet, ser inte fräsch ut och jag har ingen aning om vad det är. Lena trodde jag hade fått svinkoppor, gaaah, fast det låter betydligt äckligare än vad det är hihi.

Nu blir det stars grind.
Ha en trevlig kväll!
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback