Händer inte mkt..

jag jobbar och står i som vanligt. 
Ikväll ska vi fira att det är Linas sista dag på jobbet och nya liv som frilansare, vi ska ses på Gondolen det blir säkert trevligt =)
Pokern går lite halvtrögt, sng´s går fortfarande bra men månadsfinalen på sviten var kall när jag åkte första handen på finalbordet med KK vs A5, längtar fortfarande till den dagen jag kan få en hand att stå i en viktig situation ;)
Försökte kvala in till Sunday Million månadsfinalen 530 dollar, spelade 2 st  sateliter igår och bubblan i båda, orka.

Massa tjat på folk som vill att jag ska lägga in bilder, har massa jag ska lägga in men hinner ju aldrig, jag ska försöka hinna under morgondagen, nä just det då ska jag ju vara i skolan med Nadja hela dan, imorrn kväll då =)

Nu är det dags att hämta kidsen och handla mat sen hem och laga mat och göra sig iordning.
Inte en lugn stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback