Massoooor med bilder!

Blandade bilder fråns senaste veckan som jag inte hunnit lägga ut

 
Inköpslista by Nadja 7 år


Inbjudan till Party i Nadjas rum


Partyt


Claudia uppträder


Nadja, Claudia & Sofia uppträder


På väg till svärmor och fira födelsedag


Mormor har aldrig sett snö i hela sitt långa liv


Massa god mat


Mamma & Mormor


4 generationer, mina barn, min mor, min mormor och jag


Sacha & Claudia i pulkabacken


Fart på Claudia


Nadja




Sacha, Nadja & Claudia


Dags & banta? ;)





Tjejmiddag hos Stella:


Stella


Söta Susanna


Anna & hennes bästa vän?


Titta nu Noelia..



...så här tränar man bort magen



Jag och Stella tävlar i plankan. För er som inte vet så ska man hålla upp hela kroppen med fötter och armar, sjukt jobbigt (ehrm jag vann!!)



Stella har äntligen gjort sig i ordning



Då kör vi tjejer (Susanna, Anna & Jag kör plankan) Klara..färdiga..


GÅ!!! jooobigt


Anna krossade oss! Ont i magen Sus? hihi


Lillans (Therese) nya frilla, hon är alltid så sjukt fin i håret


Sötnos

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha tycker om hur Nadja snyggt smyger in en hundvalp på matlistan ;) O massa roliga bilder var det också :D Kramen

2007-01-30 @ 17:19:28
Postat av: Nusseman

Vilka sköna kids ni har! Grönsaks paijong.. Instant classic :-)

Verkar som hon fick ihop till en hyfsad korvgryta i alla fall.

2007-01-30 @ 20:47:47
Postat av: Noelia

Hannah: Ja hihi tur det inte finns några hundvalpar i affären, ungen e galen i hundar, tjatar hål i huvudet på mig VARJE dag.

Nusseman: Kul att ha dig på besök =)
Ja en hel Osso Bucco a la Falukorv blev det =) Mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback