Sådär...

då har man äntligen rensat bort julen.
Nuu vill jag ha lite snö så att barnen får ha lite roligt och användning av sina vinterkläder =) även om jag hatar snö själv.
Claudia är hemma sjuk idag, hon e lite varm och jätte täppt i näsan så hon får nog vara hemma resten av veckan.
På söndag kommer min bror hem från Spanien, han har ju varit där och hjälpt mormor som fick grön starr och blev av med synen på ena ögat, mormor har tydligen bestämt sig för att följa med honom hit, hon har aldrig varit i Sverige så det ska bli spännande och se vad hon tycker. Det ska bli kul att träffa henne också det var 3 år sedan jag träffade henne.
Håller på att tvätta, städa, gör utskick, ska packa några paket sen ska jag och Claudia göra oss iordning och hämta Nadja i skolan och handla lite käk, tomt i kylen när man varit borta så mkt nu.

Tralalala om 9 dagar fyller jag 26 år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback