Tillbaka till lågstadiet

Var med Nadja i skolan idag, kul att se hur det "funkar" nu för tiden =)
Rätt slappt måste jag säga.
08:15 ringer det in. Jobba lite  i bokstavsboken till kl 09.
Rast mellan 09-09:30 för att sedan ha lite matte till kl 10, sen lunch och rast till kl 12,  1 timmes mer plugg sen är skolan slut för dagen.
Nadja var så stolt att jag var med=)
JAG VILL GÅ I LÅGSTADIET!!!

På lunchen berättade en fröken något hemskt, det var ett barn som sa att man faktiskt inte får ha mobil i skolan och då skulle hon förklara varför hon alltid måste ha sin mobil på sig. Det var så att hennes lilla dotter på 1 1/2 år  hux flux kan hamna i koma och får ofta åka ambulans till sjukan, läkarna vet inte varför men dom håller på att utreda. Stackars liten, första gången hon hamnade i koma var hon 10 månader och låg i koma i 2 dagar och sedan sov hon i en vecka efter det.  Så fruktansvärt läskigt alltså. Hoppas det går bra för den lilla tjejen.


Nadja en riktigt smart och duktig flicka MIN dotter =) *stolt*


Rastdags





Min andra stolthet.

Hajja att dom här 2 underbara tjejerna är MINA!! Sick!
Puss mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: viet

eh, söta tjejer :) *avis*
kan inte du skicka mig bilden jag o dilba på klubben sist?
cs på sviten under veckan...

2007-01-30 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback