Vilken dag...

känns som jag ränt runt hela dan. Upp vid elva göra sig och barnen iordning, för att gå på Caspers kalas, föbi Toys "R" Us och köpa present och förbi nån sko affär för att köpa nya finskor till barnen som har blivit för små och sen äntligen på väg till kalaset, vilket var svårt att hitta till och jag e lite halvt hysterisk av mig, hatar att inte hitta vart jag ska jag blir jättestressad av det.
Väl på kalaset var vi sena men ändå först, hihi Linas familj var visst inte så punktliga av sig =)
Det var mkt trevligt, Claudia hittade direkt en kompis i Tilde dom var så söta ihop. Linas faster kom utklädd till Mimmi Pigg och sjungandes riktigt kul.
Vid 16 tiden var det bara att ge sig ut och snurra igen, hämta mormor & Carlos på arlanda, jävla Arlanda går ju fan inte att hitta nånstans, eller så är det fel på mig haha, efter att ha letat efter Mormor & Carlos i över en timme, hade jag kunnat mörda någon, grrrr.
Jaja tillslut var vi på väg igen mot Farsta och hem till mamma, käkade middag där och alla småbröderna var där, inte ofta vi är samlade, kul.
Nu äntligen sitter man på soffan och softar och grindar sngs.
Tack Lina, Casper & Bosse för ett trevligt sällskap och massa mums =)


Mimmi Pigg delar ut ballonger


Claudia springer...


och det gör Tilde & Nadja också


Tårtdax. Födelsedagsbarnet äntligen på bild sötnosen



Nu till lite andra bilder från idag:


Min Mamma


Nostalgi! Mormor hade med sig en bild på mig när jag var 7 år och konfirmerade mig i Spanien, försökte ta ett kort på bilden men det blev dåligt, men titta vilka fina kläder vi har =) Jag är den med rosa band runt midjan.


Mormor


Lillebror Mathias




Lillebror Alejandro


Lillebror Carlos

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul kalas! Snart är det våran tur! :P

Förresten, Alejandro liknar nån, men jag kan inte sätta fingret på vem..

2007-01-15 @ 13:05:26
Postat av: Noelia

Hihi japp snart är det vi Lisa =) Hmm liknar nån?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback