En "ninon" bil?

Igår när vi var på väg till farmor och åkte genom södra länken så sa Claudia något kul.
Jag kör om en vit skåpbil  Claudia pekar och säger titta titta en Ninon bil.. En Ninon bil? Vad är det frågar jag.
Men mamma en Ninon bil! Säger Claudia lite irriterat. Jag förklarar att jag inte vet vad/vem Ninon är och tänker att det säkert var någon hon träffade Jugoslavien.
När vi kommer fram till farmor så frågar jag farmor vem Ninon är.. farmor har ingen aning alls.
Claudia hör att vi pratar om Ninon bilen och säger...
Åhhh förstår ni inte.. en Ninon bil, Ninon Ninon Ninon och gör ljudet av en ambulansbil.
Gud vad vi skrattade.
Det är svårt att återberätta med text, men kul var det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi.. Så sött!!
Hoppas du klonkade Sviten nu då :)

2007-07-07 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback