FaceBook

Jaha nu har man skaffat Facebook då.. alla pratar ju om det , själv förstår jag inte grejjen riktigt än. Men jag antar att jag snart är lika beroende som alla andra.

Spelade månadsfinalen på Sviten idag.. det var riktigt kallt. Gjorde ett dåligt spel tidigt mot Dennis som oftast e tom.. såklart han satt på nöten denna gång =(

Lite smått deppig, pratade med min farmor som bor i Frankrike och som jag inte träffat på många år, hon har alltid varit ganska skärpt i skallen.
Hon har alltid påminnt mig om småsaker från min barndom och haft världens minne, nu helt plötsligt börjar hon bli konstig, idag när jag pratade med henne så lät hon som en helt annan människa, hon frågade t.om hur mina pojkar mådde=(   Normalt kommer hon ihåg allt om mina flickor.
Känns jävligt tråkigt.

En av mina bästa kompisar Sofia, har bott i flera år med 3 barn, make och 2 hundar i en 2:a och nu ÄNTLIGEN har dom fått en 5:a på 153 kvm, är sjukt glad för deras skull.

Svammel svammel nu ska jag fortsätta kall-grinden och försöka förstå mig på Facebook.

Kommentarer
Postat av: SoderKrippa

Sjukt trist med farmor. Min e 89 år nu, och jag väntar med fasa på samma sak. Hon e totalt klar än iaf.
Vad var det för inköp till EPT-satten? Har du nån plan för hur du ska satta in? Några bra satelliter du spanat in? E rätt sugen själv... Nåt annat skoj för en låglimitfisk som jag vore EPT:et i skandinavien! Bara ca SEK 25k i inköp är rätt humant...
På tal om FirstPoker så kan du läsa om mig i det aktuella numret på sid. 13 ;) *Hyyyybris*
Ha d gott å lycka till med VARM-grinden!
/SK

2007-07-29 @ 13:05:27
Postat av: Noelia

Ja det är trist, alla blir ju inte så, så jag hoppas att din farmor får slippa det.
Det var en $33 shootout till $1050 satt. Jag har faktiskt ingen plan alls det börjar bli dags att göra upp en plan =) Förutom att fixa en sponsor då, hihi!
Jag får väl ta och köpa tidningen då, måste ju läsa.
Har bebisen kommit förresten?
Ha det!

Postat av: SoderKrippa

Ingen bäbis än, gått över 4 dar nu.
Klart du fixar sponsor!
Jag har ett ex av tidningen över, så e du på söder nån dag kan du få det. Jag kan PMa mitt nummer på pokerforum.nu.
Ha d gott /SK

2007-07-29 @ 17:21:14
Postat av: Noelia

Låter bra! Annars ses vi ju säkert nere på SV nån dag.
Hoppas Maria slipper gå över allt för mkt, inge kul alls.

2007-07-29 @ 19:43:36
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: SoderKrippa

btw, glöm det jag sa om EPT Skandinavien. Bara flum, det kostar ju 60k...
/SK

2007-07-30 @ 11:52:23
Postat av: Åsa

Ehh...
vad är en facebook????

2007-08-01 @ 05:58:42
Postat av: Noelia

Typ Lunarstorm fast för äldre... nåt sånt skulle jag beskriva det som.

2007-08-01 @ 10:54:05
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback