Fika & Poker

I onsdags körde jag barnen till farmor, dom ville träffas lite innan vi åker iväg imorgon.
Efter att jag lämnat barnen träffade jag upp Lisa, vi var sugna på grillat så det blev Ribs på Texas Longhorn, gott som fan. Hem tidigt för att gå upp tidigt på torsdagen och fixa nailsen och luncha med Gia, det blev en låååång lunch ända tills turren började kl 19.
Igår blev det fika, lunch, middag och poker igen fast denna gång med Lina. Vi båda kom till finalbordet i turneringen jag åkte på bubblan och Lina kom 6:a.
När vi kom hem var barnen och svärmor hemma hos oss.
Det är rätt skönt ibland att vara barnledig och inte tänka på någon annan än sig själv, inte behöva planera osv.

Idag har Sacha städat husbilen så nu är den ren och fin imorgon ska det packas, har inte riktigt bestämt om vi ska åka imorrn eller på måndag.
Tony & Nina + Kids ska också till Vimmerby så det blir en heldag med dom också, blir nog skoj.
Tyvärr så ser det ut som att det kommer att vara dåligt väder nu i ett par dagar =(
Fick tips av Vurra att besöka Malmköping nästa helg då det tydligen ska vara en stor marknad där, tror att det är
denna han menar. Kan hända att vi gör det på vägen hem om vi inte åker till Halmstad.

Datorn ska med men endast för att se på film på den vid dåligt väder, ingen poker, ingen bloggning, inget internet.
Men hittar jag nåt nät så kanske jag bloggar lite.
Ha det bra allihopa!

Obs! Om det är någon som absolut inte vill synas i bild i min blogg så säg bara till så tar jag bort.

image284
I torsdags fyllde Johan år, dålig bild som ni kanske ser, Viet satt mitt emot mig i turren så han
syns mest i bild.

image285
Alla sjöng och söta Johanna delade ut Champagne

image286
Sacha & Parre fajtades på CG igår, det satt en till stackare vid bordet som lade blinds då och då
medans S & P körde sönder varandra

image287
Allas våran Lasse. -Noelia du får 3 sekunder på dig att gissa vilken grupp det är annars får du
bjuda mig på en shot, säger Lasse till mig och sätter på Step by Step med NKOTB.
Eh svårgissat hihi, det blev ingen shot för Lasse =)

image288
Johan a.k.a Papa Ray Ray

image289
Lina på Mälar Paviljongen

image290
Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yehaa! Det ska nog bli kul med Astrid Lindgrens - ta med dig bra dojor! Det blir mkt gå!
//Kramis Nina

2007-07-23 @ 20:49:58
Postat av: Anna+Mamma

Hej! Hoppas allr ar bra med dig, jag och mamma ar i Roma nu och sitter lite pa natet. Pa fredag aker vi hem, ar du hemma eller? Vi hors!
Ciao Bella!!!
Anna och Agneta

2007-07-25 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback