Hinner inte...

blogga.
Sitter knappt vid datorn på dagarna och sista 2 kvällarna har jag spelat live poker. Nu ska jag iväg och lämna Nadja hos sin kompis Sofia och sen åker jag och Claudia och hälsar på Sofia & Co på Lagnö. Skulle åkt iväg till Mamma idag men det får nog bli imorrn istället.

Har som sagt spelat lite livepoker sista dagarna, blev 2 ganska små turneringarm folk är väl på semester. 1K på Carlos poker, 10 spelare 2 priser 7/3K borde vunnit den med tanke på hur föutsättningarna såg ut HU men jag gjorde bort mig lite sen tog han över och jag kom aldrig tillbaka, blev 2a alltså och fick 3K. Igår blev den en 600 Kr terminator turre på sviten blev 18 pers med och 3 priser, den vann jag faktiskt sjukt nog, men Alex är bra på att rigga när det verkligen behövs. Hon gav mig JJ och honom TT HU och handen efter fick jag AA och fick in degen mot K3o. Började HU med 16K vs 74K tog några små potter så jag hade 26K och sedan kom den riggade handen JJ vs TT som dubblar upp mig till 52K och sedan Ässen som fick stå.
3800 kr blev det i den. Inga stora pengar direkt men nice ändå.
Träffade ju den berömda Söderkrippa IRL igår också, gg wp kompis =)

Nä nu drar barnen i mig... vi hörs!



Kommentarer
Postat av: SoderKrippa

Klart du vann, du lirade stabilt som få. Ses kanske imorrn på 1100an?
Aja, ha d gott och klonka lite sol!
/SK

2007-07-07 @ 05:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback