Yeeey Sommaren är här!

Hoppas den stannar iallafall de kommande 2 veckorna.
Så fort barnen och jag vaknade imorse och såg att det var strålande väder så bar det av till beachen. Packade lunch och fika och satt där till kl 16, mkt nice. Har t.om lyckats bränna mig idag =(
Träffade på Rebban och hennes mamma också, så Nadja fick en lekkamrat.
Vi hyrde kanot som tjejerna fick paddla.
Imorrn ska nog Nadja, Rebban och R´s mamma till stranden och Claudia och jag ska på 4-års kontroll.
Sen blir det nog att fylla poolen och sola och bada här på våran gräsmatta, förutsatt att det är fint väder såklart *hoppas*
Ev. ska vi vara barnvakt åt Molly också.
På kvällen ska vi på 8-års kalas hos Anton (grannen)

Vår campingsemester är nu planerad, vi åker på söndag, fick nycklarna till husbilen idag.
Det blir Kolmården, Skara Sommarland och Astrid Lindgrens värld, är även sugen på Halmstad några dagar men vi får se. Kommer att stanna 2-3 dagar på varje ställe, ska bli kul.
Har aldrig bott i husbil förut det ska bli spännade att se hur det går, barnen tycker också det ska bli spännade.
Bara vädret blir fint så löser sig det mesta.
Jag ber till vädergudarna!

Pokern då... just nu är poker tråkigt, igår blev det inge spel alls och ikväll blev det bara 25K Garren, 87th of 1513, itm.

Nu lite WPT och sen sova.
Natti!

image282

image283
Nadja & Rebban paddlar kanot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback