Yes! Jag vann en Coinflip...

... nähe han satte visst 2 outaren. Här har man suttit och kämpat i 4 timmar för ingenting liksom. Istället för att dubbla till en 13:de plats med 50 pers kvar så åker man och får skit, bläää.
Pratar om 25K garren på stars. AK vs TT floppar A men turn T.
Är så kall online just nu.

Slut whinat, Micke, happy? ;) Fast det var ju faktiskt en 90 procentare, då kan jag väl få whina.

Fick just höra att Bosse är Itm i Main för 4:e året på raken, inte illa pinkat. Hejja nu! Hejja även Stefan M och Micke T som verkar gå bra.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh, man måste få gnälla. Hur skulle man stå ut om man inte fick utlopp för sitt gnäll någonstans? Ibland kanske man måste skona de där hemma och blogga om det istället :-)

Postat av: Noelia

Ja det har du rätt i, jag menar det är ju min blogg och jag skriver precis vad jag känner för, vill man inte läsa så, bye bye =)

2007-07-15 @ 02:01:08
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback