Det är mkt nu

Det är mkt som ska hinnas med innan vi åker iväg.
Imorgon ska jag in till stan med barnen, först ska vi kolla på Tobbe trollkarl kl 11:30 på kungsan, sen ska vi träffa upp Nillan och käka lunch och shoppa det sista som behövs inför våra resor. Nillan följer med hem sen och käkar med oss och så får vi se om det hinns med något spel.
På Torsdag ska jag till frisören kl 11:30,  kl 14 ska jag vara i stan för att göra ett reportage för pokerstars med Lina & Dilba och kl 16 ska jag vara i Nadjas skola.
Nadjas klass ska ha "klassfest" i hågelbyparken det ska grillas och jag ska köra några barn.
När vi kommer hem från klassfesten så måste jag packa för på fredag morgon åker vi.
Däremellan någonstans ska jag hinna tvätta det sista, det ska hinnas dammsugas och städas, skrivas packlistor osv.
Känner mig lite stressad. Igentligen borde jag kanske vara hemma imorgon och fixa lite, men vill umgås med barnen lite innan vi åker, vill även träffa Nillan plus att Nadja har sett fram emot att träffa Nillan, vill ju inte sabba det nu.
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, ska upp vid 09. Huvudet håller på att sprängas, har sovit alldeles för lite sista tiden.
Natti natt.

Just det, GRATTIS kära bror på 25 årsdagen, Puss!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas ni får en riktigt trevlig o vinstrik resa, jag håller tummarna hela tiden även fast jag inte fick vara med på festen. Kramar över hela Atlanten till er båda.

2007-06-06 @ 08:13:23
Postat av: Anonym

TACK!!!

2007-06-06 @ 16:20:08
Postat av: Lisa

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa!
Lite avis på att du får åka till Vegas utan mig, jag får nöja mig med NYC istället :P

2007-06-06 @ 16:27:48
Postat av: Carlos

Avundsjuk jag med Noelia,vad ska jag göra,gråta?:).

2007-06-06 @ 23:19:56
Postat av: Noelia

Tack Lena, håll tummarna =)
NYC e ju asnice också Lisa.
Carlos: Du fick ju åka förra året, då var det jag som satt hemma och grät ;)
Puss & Kram

Postat av: Nillan

Tack för en mysig dag. Hoppas att allt hinns med och att resorna blir jättebra för hela familjen! Ska hejjjjjaaaa fram minst ett bracelet här hemifrån ;) Kraam!

2007-06-07 @ 12:40:21
Postat av: Lisa

PS. Uppdatera bloggen OFTA när du åker! :) DS

2007-06-07 @ 12:48:53
Postat av: Lina

Tack för en mysig lunch och bra intervju idag. Vilken trio vi är ;-) Hoppas packningen går bra och att du plockar hem ett bracelet från Vegas. Är inte förvånad om du kommer hem och har vunnit Ladies ;-) Håller alla tummar för dig. Tusen kramar! Säger som Lisa...uppdatera bloggen ofta och var på msn så ofta du kan! Vi väntar med spänning på lite resultatrapportering.

2007-06-07 @ 22:17:18
Postat av: Noelia

Nillan: Tack själv! Det måste vi göra om =) Ja hejjjjaaa på nu stenhårt ;)
Lisa: Jag loooovar att uppdatera ofta, hoppas jag inte säger för mkt nu =)
Lina: Ja, tack själv!
Ett bracelet vore inte fy skam speciellt inte ett Ladies bracelet =)
Jag ska blogga och msn:a massor ;)
Puss & Kram tjejer!!

2007-06-07 @ 22:54:46
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback