Fortfarande grymt jetlaggad

Jag trodde jag hade kommit in i Vegas tid men det var fel, de sista två dagarna har jag varit helt slut kl 19, igår gick jag som en zoombie vid 19, var tvungen att vila lite men jag sov hela natten.
Vaknade för en liten stund sedan ( kl 08 )
Var på The Venetian igår vilket grymt fint  hotell. Dom har även ett bra pokerrum med schyssta turneringar, dock gick det inge bra alls i turren.
Tänkte käka lite frulle och sen sola & bada vid poolen om det går det är sjukt varmt. Får se om det blir nån poker idag just nu är jag inte alls upplagd för det.

Vet ni vad sjukt, det är förbjudet att snusa när man spelar, vi gör det ändå iofs men kommer dom på en så måste man spotta ut. Sick

Här är lite bilder igen.

image193
Ladies Eventet

image194
Vårt Hotell

image195
Taket på The Venetian

image196
Inomhus på Venetian

image197
Kolla in den målade himlen, det känns verkligen som att man är utomhus

image198
Den här glassen såg betydligt godare ut än var den var

image199
Jag och Sacha utanför Venetian

image202
Dom hade lite små "shower" lite här och var

image203
Dom här sötisarna fick följa med hem.

Kommentarer
Postat av: HeFo

Grymt avundsjuk man blir när man ser bilderna... Men du, personen som sitter tre seats före dig i Ladies Event, har inte han hamnat fel?? =)

Postat av: Indi

Va? Snuförbud? Det var det sjukaste jag har hört. Måste vara nytt för i år, för jag snusade utav bara helvete i fjol.
Var detta på Rio eller på Ventetians?

2007-06-14 @ 18:59:01
Postat av: Noelia

Hihi det e ju faktiskt en brud!
Det var hon som passade KK preflop som det har snackats mkt om.
Hon var faktiskt super gullig, bara lite lagd åt det andra könet =)
Indi, detta var på Venetian och Monte Carlo inte på Rio.

2007-06-14 @ 19:01:05
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Indi

Tycker nog att man ser att det är en tjej när man tittar på armarna. Men helt lätt att avgöra var det inte ...
Bra att inte WSOP förbjudit snus. Fast i och för sig - har man som jag snusat sedan 1976 så märks det ju inte så jättemycket om man har lagt in eller ej. I varje fall inte när man kör portion.

2007-06-15 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback