Home Sweet Home

Vad härligt det är att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst!
Vårt plan från Philadelphia var över 3 timmar försenat , annars kändes resan hem kortare konstigt nog.
Hem och lämna väskor och sedan hämta barnen och svärmor på Arlanda kl 16:30 men deras plan var också 3 timmar försenat, så vi hann packa upp våra väskor, tvätta, dammsuga och byta lakan. Inte för att det var speciellt smutsigt eftersom det inte varit någon här men men.
Så underbart när barnen kom springandes på Arlanda, dom ser så stora ut när man inte träffat dom på ett tag.
Käkat lite sen middag och mysigt på soffan, Nadja läste sin dagbok för oss, hon skrev dagbok varje dag nästan.
Nu sover mina hjärtan och jag är pigg som fan, men måste se till att hitta tillbaka till svensk tid fort så jag ska försöka sova om några timmar.
Tror faktiskt jag ska spela lite nu, länge sedan jag spelade online.

Ingen AC och riktig mat gud så underbart.
För er som inte redan vet så har Amerikanerna ingen vidare matkultur direkt.
Dock var det inge kul att komma hem till ett regnigt och mörkt Sthlm, har det varit dåligt väder länge eller är det bara det vanliga midsommar vädret som är här?

Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det har varit dåligt väder sedan jag kom hem ifrån Paris, o det är en vecka sedan :S
Hoppas att ni har haft bra. Kram

2007-06-23 @ 23:58:17
Postat av: Lena

Välkommen hem.

2007-06-24 @ 09:14:38
Postat av: Indi

Hej!
Det var roligt att följa ditt Vegas-äventyr, och lite kul att se att du reagerar på på nästan exakt samma saker som jag (AC:n, den onyttiga och smakbefriade maten etc).
Vi ses säkert i Vegas nästa sommar, då har öven jag tänkt ta med mig familjen. Det finns ju, som du påpekar, en hel del för ungar där.
Kanske blir det lite svårare att fokusera på pokern, men jag är inte så säker på det. Man kommer ju säkerligen att bli lite sundare med mat och sömn, och det skadar nog inte i turneringarna.

2007-06-24 @ 11:25:46
Postat av: CArlos

Välkommna tillbaka familjen R & S)

2007-06-24 @ 18:23:40
Postat av: Bella

Hej, välkomna hem! Har läst din blogg som en slav :) Nu får vi hoppas att vädret vänder :) //Bella

Postat av: Noelia

Hannah: Idag var det ju fint får hoppas det vänder. Vi har haft det bra, hur var Paris?
Lena, Carlos och Bella: Tack för välkomandet =)
Indi: Ja man kommer ju garanterat leva ett sundare Vegas liv om man åker med barn. Kanske tom. våra tjejer kommer leka ihop då =)

2007-06-25 @ 02:09:10
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Janne Typ

Tja!
Välkommen hem!
Hoppas du och Sascha har det bra.
Kram
//Janne

2007-06-26 @ 03:51:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11741
Postat av: Anna

Hej och välkommna hem! vad roligt att du äntligen är i Sverige igen, tänkte ringa dig igår men trodde att du säkert låg och sov. Får träffas snart ju så du får berätta allt. P&K

2007-06-26 @ 09:29:53
Postat av: Noelia

Tack Janne & Anna!

2007-06-27 @ 00:44:49
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback