Jag mår illa, fruktansvärt illa!

Ute ur $1500 eventet.
Under de 2 första perioderna vinner jag inte en pott och under period 3 lyckas jag jobba upp mig till 6500 (startstack 3000).
Och så kommer vi till handen jag åkte på... jag sitter på SB med QQ killen på BB är enormt lös, har sett honom slå om och sedan syna en allin med KTo osv. Iallafall blinds är 100/200 med 25 i ante det är foldat till mig och jag slår upp till 700, varpå BB den lösa killen säger 2500, jag vet att han bara jiddrar han har ju suttit och gjort det mot de andra.
Jag ställer in mina 6500 SYYYYN! Oh shit var min första tanke jag har sprungit in i monster och killen visar 94, huh??
Flopp 943, skickar mina damer åt helvete. Räknade ut på Cardplayer att jag hade 84 % chans att vinna potten. Kan det bli bättre??
Blir så förbannad, vad är det för fel på folk? Vad finns det för värde i att skydda sin blind på 200?
Vad tror han att jag har?? Spelarna i en $10 på stars är fan bättre. Hade sån lust och ge han en fet höger.
Jävla IDIOT!!!
Detta var precis i början av period 4. Så jävla surt, varför kan damerna inte få stå en gång i livet, hade haft över 13K.

Just nu spyr jag på allt vad poker heter, jag vill hem och jag vill träffa mina barn, saknar dom som fan.

Kommentarer
Postat av: CArlos

FYFAAAAAAN vilken stor pajjas, bad luck på hög nivå.
De på bordet måste ha varit rätt chockade när denne åsna visar 94.
Sorligt.

2007-06-17 @ 02:24:28
Postat av: Bebis

Hörde av Sacha....
Typiskt, hatar när det händer!!
:(

2007-06-17 @ 02:28:37
Postat av: Noelia

Ja dom var lite chockade och folk som stod och railade tyckte såklart att det var disgusting.
Disgusting är det minsta jag skulle säga.

Postat av: Indi

Usch, sånt där gör en ju verkligen förbannad!
Okej om det hade varit hans första eller andra move, men om han hållt på så där hela tiden och ändå inte fattar att ni andra har fattat .... då är han verkligen värd att åka ut.
Stor chans att du ska lägga mot hans reraise, liksom. Så som han spelat hade du ju synat med ungefär 30% av alla tänkbarta starthänder.
Tyvärr finns det nog ganska många som ser de billigare eventen som en möjlighet att antingen gambla till sig en stor stack, eller få en ledig dag.
Det är surt när de träffar, men å andra sidan: vad vore turneringarna utan värde?

2007-06-17 @ 10:15:25
Postat av: Anonym

Ouch, sjukt trist. Förstår att fia med knuff med ungarna känns som ett sjukt mycket nötigare option just nu. Ta en mental pokerpaus och fundera sen på kommande event. Du e ju grym, å vinner till slut.
Kom igen nu ffs!
/SK

2007-06-17 @ 16:59:57
Postat av: Lina

Förstår det känns tungt men kom igen gumman! Du är så jävla grym, glöm inte bort det. Klonken kommer det vet vi alla ;-) Puss och kram!

2007-06-18 @ 21:16:54
URL: http://unixangel.blogg.se
Postat av: dilba

Hejja dig sötis..
Synd att du skulle behöva gå rakt in i den där dåren.. du vinner lätt nästa... kramar
dilba

2007-06-18 @ 21:54:56
Postat av: Team Stuvsta

Skaka av dig, det är såna spel som finansierar vinnande pokerspelare.
Team Stuvsta önskar en fortsatt vinnande stay för er båda och påminner om att pausa från pokern och gör annat avslappanande också. Vegas blir längt ett svart hål av hemlängtan när pokern inte går 100%.

2007-06-18 @ 22:36:08
Postat av: Team Stuvsta igen

gör=göra
längt=lätt

2007-06-18 @ 22:37:01
Postat av: Wibmeister

Alltså jag lider verkligen med dig Noelia, själv har jag haft bad beat streak i ett år, möter bara idioter som klonkar på skitspel... vi kanske skulle ta och satsa på bobbys room istället? ;) Du är duktig så det är bara att skita i det där och vinna nästa event! Om du vill ha pyttepyttelite plåster på såren så strejkade mitt modem när jag ledde en 15 k g rebuy på party 10 plac. kvar från pengar, hann bli utblindad innan itm, lagom kul. ComHem och 94o kan dra nånstans ;)
/David "Wibmeister" från Team Stuvsta

2007-06-19 @ 21:28:13
Postat av: Noelia

Hej Allihop!
Tack för pepporden.
Känns bättre nu efter lite poker ledigt och shopping ;)

2007-06-20 @ 16:32:46
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback