Sådär då var vi redo, eller?

Nu är allt packat, har lite smågrejjer kvar som vi får ta imorrn.
Det har verkligen varit fullt upp idag och jag håller på att somna här framför datorn.
Har plattat mitt hår idag, otroligt skönt att ha rakt hår, jag vill ha det alltid.
Träffade Lina, Dilba och 3 st Pokerstars killar i stan idag, vi gjorde en liten " intervju" för tidningen Metro som tydligen kommer ut redan imorgon ( 8 Juni), hoppas få tag på en på väg till Arlanda.
Klassfesten i hågelby idag var trevlig, det var skönt att Nadja fick ha en liten avslutning med klassen eftersom hon inte ska vara med på skolavslutningen på tisdag. Nadjas lärare ska ha barn om 5 veckor så henne kommer hon inte att ha igen *snyft* hon är riktigt bra.

Om 6.5 timmar åker vi hemifrån, blandade känslor fortfarande, förstår inte hur ska jag klara mig utan mina små hjärtan. =(
Hejdå allihopa, hoppas ni får ha fortsatt fint väder här hemma.
Hejja på lilla mig nu ;)
P&K

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejja hejja!
Du är grym tjejen!!
Hämta hem ett fint nytt armband nu :D

2007-06-08 @ 01:02:40
Postat av: Kicki

Hejja dig! Du måste berätta speciellt om Ladies-eventet.. Nog många åsnor där..

Postat av: Andreas

Men Kicki, så kan du ju inte säga så om din egen "ras"! :)
Haha, klart det bara är åsnor där, inklusive Sacha på railen. ;) Have fun båda två, och vinn...

2007-06-08 @ 02:13:29
Postat av: Anonym

Hejja Nollie, visa dom där på andra sidan pölen att du é bäst. Är övertygad om att du kommer vinna både det ena o det andra. Kramar i massor.

2007-06-08 @ 07:15:05
Postat av: Carlos

HEJJA HEJJA HEJJAAAAAAAAAAAAA!!!

2007-06-08 @ 19:40:44
Postat av: Carlos

Låt inte ditt spel störas av nervösitet eller nåt annat då det är första gången därborta.
LYCKA TILL!!!!!

2007-06-08 @ 20:23:47
Postat av: Noelia

Tack allihopa, jag är faktiskt inte ett dugg nervös, känns bara kul.
Imorrn får ni höra hur det gått. Hoppas kunna ta mig vidare till dag 2 med minst avarage det vore skönt.
Kramar

2007-06-10 @ 12:08:44
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback