Vad hände med tiden?

Ja tiden flög iväg och imorrn åker vi hem, det ska bli så sjukt underbart att träffa barnen på lördag.
Vi hann iallafall med 3 st shower och ikväll ska vi se "O". Poker nästan varje dag så det ska bli skönt med en liten paus. Det plingar fan i öronen efter alla maskiner, hur orkar folk stå där och trycka hela dagarna? Vi har inte kört några sånna spel alls inte ens black jack, vi tyckte det var bäst att inte börja, lätt att fastna då kan jag tänka mig.
Annars har vi gått plus minus noll på resan, jag har plussat i turneringar men backat på CG och Sacha har plussat på CG men backat i turneringar.
Med andra ord fick vi bra med valuta för mina investerade 24 dollar ;)

Vi tog en extra shoppingrunda idag för säkerhetsskull om vi missat något, vi hann ju bara med halva outleten sist, hihi.
Det blev sjuuukt mkt mer shopping idag, fan vad nice det är när det är billigt också. Vi hade missat, Gymboree, Nike, Osh Kosh, Levis osv. Ska bli kul att packa upp allt när man kommer hem.
Barnen ville ha Crocs skor, har bara hittat fejk i Sverige men nu hittade vi äkta som var billigare än dom svenska fejk.
Hade velat hinna med och kika på Fashion Show Mall också men det får vi ta nästa år =)
Och om vi åker nästa år så får barnen följa med, det var ju mkt mer barnvänligt än vad jag trodde, och mkt barn här.
Nu ska jag ner och spela en liten turre på vårt hotell sen ska vi på showen, sen CG på hotellet vi åker kl 05 på morgonen det är ingen idé att gå och lägga sig.

Tack alla söta för era kommentarer.
Det är nåt mega knas, jag kan inte svara alls på några kommentarer jättestörande.

Nästa gång jag skriver här är jag hemma i min sköna säng med mina underbara tjejer.

P&K

image204
The Blue Man Group

image205
Yeah Baby! lol

image206
Smart shopping kalas det!

Kommentarer
Postat av: Nillan

Hihi, bra shoppat =) Hoppas du fått shoppat lite till dig själv med ;) Ville önska en glad midsommar, även fast det väl inte blir så mycket firat för er del :) Vi får hitta på något i nästa vecka någon dag, innan jag drar... När ni kommit över er jetlag, den är ännu värre när man kommer hem ;) Nu ska jag iväg på midsommarfirande, men vi hörs efter helgen! KRAM!!!

2007-06-22 @ 13:19:44
Postat av: Noelia

Jodå det blev en del till mig själv också och Sacha gick lös som en galning i butikerna ;)
Glad Misommar själv!
Vi ses nästa vecka.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback