Viva Las Vegas!

Jaha då var man äntligen här efter en lååång resa, jag sov ioförsig bort nästan halva flygresan, det var skönt.
Väl framme i Vegas var vi rätt slut så vi gjorde inte så mkt, åkte och kolla på Bellagio och en sväng förbi Rio för att regga mig till Ladies Eventet.
Det var en enorm kö till registreringen men precis när vi ställer oss i kön så kommer en vakt och säger att han ska hjälpa mig så att det går fortare, han tar då mig till en tom kö, sååjaa =)
Jag tänkte ju såklart att han säkert ville ha något men var inte riktigt säker på om man kunde ge dricks till en vakt så jag gjorde inte det.
Lite senare såg jag att en annan kille gjorde det, och då tänkte jag att det var fritt fram, men puff så var han borta, jag spenderade resten av min tid på Rio med att leta upp vakten, måste hitta honom imorrn, detta känns inte bra för kharman, hihi.
Många kända ansikten på Rio, bl. a Barry Greenstein, Chris "Jesus" Ferguson, Todd Brunson, Allan Cunningham, Kathy Liebert m.fl
I ett av WSOP eventen såg man hur Johnny Bax lurade en kille att syna hans All-In med K hög på flop T33, Johnny hade A3, hur hittade han synen med K hög. Ni skulle sett hans skådespeleri, lite väl överdrivet. Både jag och Sacha förstod att han hade minst en 3a.

Spelade lite CG på vårat hotell men det var kallt, damn rivrar ;)
CG är hysteriskt fiskigt så med lite tur eller snarare att man inte har enorm otur så ska man nog kunna vinna i längden.
Gick och la oss sent så vi börjar ställa om oss till Vegas tid.
Amerikanerna är mkt trevliga och service mindade, med ett par få undantag

Idag hade vi tänkte att ta det lugnt och ladda inför Ladies, vi skulle hålla oss på vårat hotell och spela en liten turnering på hotellet. Vi åkte rätt tidigt båda två, lite i marker och mkt dålig struktur var inge kul alls att spela den.
Efter turneringen och middag åkte vi till Treasure Island för att hämta mina Pokerstars kläder, kikade runt på deras poker rum och såg att det precis skulle börja en liten turnering så vi reggade oss till den.
Det blev 50 st spelare och jag kom 2a, det var nice, känns bra inför Ladies.

Imorrn är det dags för Ladies så håll tummarna nu så återkommer jag med rapport ;)
Förra året var det ca 1200 tjejer/damer/tanter/kärringar som spelade så det blir en tuff match.

Barnen har det jättebra precis som jag trodde, har pratat med dom 2 ggr om dagen. Saknar dom men så fort man får prata lite med dom så går det bra.

// Mrs Stankovic ( Ja det är så dom kallar mig)

Picture Time

image182
Sötisarna på Arlanda

image183
Jag i Philadelphia där vi mellanlandade

image184
Vegas

image185
Vegas igen

image186
Dettas möts man av så fort man landar

image187
Mitt registrerings kvitto, bord 60 plats 8 ska jag sitta på =)

image188
Spelar kortet

image189
Vi va lite trötta så det fick blir RoomService

image190
Smakade typ ingenting, maten här är inte direkt WOW

image191
Jag fick en Fortune Cookie igår på en Asiatisk restaurang där vi käkade middag.
Känns bra =)

Ja jag vet att jag är en bloggnörd som tar kort på allt, mne ni ville ju se foton, vassego.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Nillan

Heej! Grattis till andraplatsen.. Bra med lite självförtroende inför ladies :) Ni verkar ha det jättebra, vill oxå vara där :) Kram!!!

2007-06-10 @ 11:56:22
Postat av: Lena

Åh vad jag hade velat vara där oxå. Hoppas att du lyckas i Ladies, och lova att du uppdaterar bloggen ofta ofta. Nu håller vi alla tummar som finns i familjen för dig. Tusen lyckokramar

2007-06-10 @ 11:59:00
Postat av: Noelia

Tack Nillan, snart får du också ju =)
Ja det är rätt bra här Lena =) Nu har jag ju internet så nu kan jag blogga!
Massor med kramar på er!

Postat av: Lisa

Jag kollar din blogg flera gånger/dag för att se om du skrivit nåt nytt.. Får en magkänsla av att det kommer gå bra för dig i ladies!
Krossa dem!! :)

2007-06-10 @ 14:44:35
Postat av: Isabel

Hej, gud vad spännande och läsa :) Hoppas det går bra nu då. Fan ja har alltid velat åka till Vegas. Kör hårt, lycka till!! Kram Ps) Fortsätt med att ta bilder set är SKIT kul. Ds)

2007-06-10 @ 16:52:53
URL: http://isabel82.blogg.se
Postat av: Noelia

Lisa, jag hoppas din magkänsla stämmer, det brukar ju stämma läskigt bra =)
Tack Isabel! Nu är det bara 1h och 40 min kvar, håll tummarna =)
Bra att du gillar bilder, det gör jag med , hihi.
Kramar

2007-06-10 @ 19:17:47
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: CArlos

HEJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,visa jänkarna hur det ska se ut på pokerborden.

2007-06-10 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback