Det är mycket nu

Igår var jag iväg och lämnade in två tröjor till UB:s tryckeri för tryckning eftersom deras var så stora, så nu får jag ha två egna tröjor, som jag kommer att spela i weee. Hämtade även upp Linas resväska som hon lämnat på Sachas firma, hon fick ju bara ha med sig handbagage till Cypern och eftersom hon kommer att vara borta i drygt 3 veckor så tyckte jag att jag kunde vara lite schysst och ta med lite av hennes packning till Dortmund. Väskan var INTE liten, nästan större än mig ju hihi. Men jag behöver juiofs bara konka den dit, tar hennes Cypern väska hem sen. Folk kommer ju tro jag ska vara bort minst en månad ju, pinsamt =)
Idag ska jag hinna jobba hela dan har VÄLDIGT mkt som ska hinnas göras, sen måste jag tvätta, fixa naglarna måste jag också göra ikväll.
Imorrn blir det att jobba ihjäl sig på dan, tvätta och platta håret och packa på kvällen.
Får se hur mkt man hinner av det här, Claudia är hemma sjuk igen =(

Nu måste jag sätta fart.
Glöm inte att hålla tummarna på fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejja bästa supermamman Noelia! :)

2007-03-06 @ 16:02:51
Postat av: Lina

Du är bäst gumman. Vet att väskan är superstor. Tack söta! Ses på torsdag. Ska jobba lite färg här på Cypern imorgon...har ägnat dagarna åt massa sömn o ingen sol :-S. Kraaaam

2007-03-06 @ 22:48:56
Postat av: Noelia

Hehe Tack Lisa, du e så söt =)
Lina: Jobba inte för mkt färg nu, jag ser ut som ett lik, vill inte stå brevid dig då ;)
Kramisar tjejer!!

Postat av: Cici

Lycka till gumman!

2007-03-07 @ 03:14:14
URL: http://danielscecilia.blogg.se
Postat av: Noelia

Tack Cici!
Håll tummarna
Kram

2007-03-07 @ 09:29:40
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Lena

vi hejar på dig hela familjen. Och du, kom ihåg att du é bra, bättre och bäst.
kramar till tusen

2007-03-07 @ 10:06:57
Postat av: Noelia

Tack Lena m. familj söta ni är.
PoK

2007-03-07 @ 20:32:17
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback