Igår

Det minivände på slutet igår för både mig & Lina, det började riktigt illa, usch. Och som vanligt när det vänder så kan man ju inte bara sluta spela så det blev sent, har sovit 4 timmar men är faktiskt förvånannsvärt pigg.
Sjukt kul att sitta och spela tillsammans med Lina. Vi båda blev brutalt utdragna fast det var värst för Lina.

Har hunnit klart 200 st utsick idag och packat 5 st ordrar, jag e så duktig så *klappar mig själv på axeln*

Nu ska jag packa barnens väskor till farmor och sen min egen till Grebbestad och känner jag mig själv rätt så blir det alldeles för mkt packning hihi.
Ska packa med datorn tänkte jag, hoppas nätet funkar, jag fick ju aldrig igång det i Tyskland men Lina (datanörden) fixade någon inställning som var fel så det ska säkert gå bra.
Jag hade tänkt hinna köpa en dataväska men hann inte, Lina hade en extra som jag fick, perfekt!

Ska bli så kul i Grebbe, vi åker med sviten bussen det blir nog en upplevelse ;)

Claudia fick stanna hemma idag, hon sov oroligt inatt och vaknade med feber men hon är rätt pigg nu så det är nog inget långvarigt *hoppas*

Imorrn kl 15 börjar turneringen, hoppas på klonk!
Hej så länge.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe, jag kommer nog också ha med mig för mycket packning.. Funderar på om jag ska ta min resväska med hjul? ;)

GLÖM INTE BIKININ!!

Ses på bussen! :)

2007-03-22 @ 11:59:53
Postat av: Lina

HEJAAAAA DIG imorgon. Även dig Lisa! Vill se er på finalbordet bruds! Kom igen. Tusen kramar!!!

2007-03-23 @ 03:05:42
Postat av: Lena

Ta nu o vinn i Grebban. Vi håller tummarna.

2007-03-23 @ 07:10:53
Postat av: Calle

´LYCKA TILL Noe och Sacha

2007-03-23 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback