Lyx, poker & naglar

Har en lyxvecka då Sacha ska gå upp med barnen hela veckan. Passar på att vara uppe lite längre då och jobba och spela.
Ikväll har jag fått massa jobb gjort men har bara hunnit spela 2 st turneringar, ITM i båda men inga stora $ tyvärr.
En 50 dollars där jag slutade 93a av 855 och en 10 dollars rebuy där jag slutade 125a av 1500.
Har en ROI på 256% denna månad =)
Brorsan fick vinna en 20 dollars iallafall, snyggt Grattis!

Imorrn ska jag fixa Naglarna, försöker komma på nån kul dekoration men det går inge bra, idétorka.
Någon som har nån idé?
Förra året när vi var i Grebbestad hade jag lackat röda naglar med en Royal på ena handen och Heypoker loggan på den andra så här såg det ut då:

image29'

image30

Sov så gott!!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Åker ni med Hey till grebban iår igen? GL!

Postat av: Noelia

Ja det gör vi.
Tråkigt att du inte ska med =(

2007-03-20 @ 16:24:07
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback