Razzia i Grebbestad

Jaha så var man hemma igen då.
Vi hann spela turneringen i ungefär 6 timmar sen stormade ca 30-40 poliser in i lokalen som vi redan hade hunnit utrymma eftersom vi blivit förvarnade att polisen var på väg.
Det blev inget fortsatt spel och ca 700 besvikna pokerspelare fick åka hem med svansen mellan benen.
Tänker på de stackars arrangörerna dom kan inte ha det lätt nu, en av dom sitter även häktad misstänkt för grovt dobbleri.
Riktig tråkigt avslut på vad som skulle bli en mkt kul helg.
Men jag antar att man som pokerspelare får vara beredd på att sånt här kan hända så länge lagen är som den är.

Idag har vi varit hos svärmor och hämtat barnen och käkat middag, gott som vanligt och skönt att träffa barnen igen.
Skumt alltså men när man inte sett barnen på ett par dagar så ser dom så stora ut när man väl träffar dom sen.
Är jättetrött så idag blir det sängen tidigt, ska bara spela klart mina SNG`s
Ska till Tandläkaren imorgon med Claudia för att kolla upp hennes utslagna tand igen, hoppas det ser ok ut.
Mår inte alls bra, tror jag håller på att bli sjuk igen, så mkt sjuk som jag varit denna höst/vinter har jag aldrig varit förut. Förut blev jag nästan aldrig sjuk men när jag väl blev det så blev jag väldigt sjuk, nu är jag småsjuk mest hela tiden känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback