Sova nu?

Jag och Sacha var på sviten och lirade ikväll, var ganska kallt så vi åkte hem tidigt och satte oss framför datorerna och lira istället. Det ångrar vi inte, har gått riktigt bra för båda. Jag har spelat sngs och turneringar ITM i alla plus 2 vinster och 2 st andra platser.  Lirar även CG vilket jag aldrig gör går bra även där. Nu borde vi sova med tanke på att vi ska upp om 5 timmar och spela lagpoker men hur ska man kunna sova när man är " In the Zone".
Fast jag måste verkligen lägga ner nu.
Skönaste komentaren ikväll Sacha sitter och lirar CG och plussar rakt ut och säger:  Jag läser dom så rätt efter några Cointreau, LOL

Natti Natt!!

Kommentarer
Postat av: viet

hur slutar lagpokern?
sony vaio 495 e bra ... jag vet jag har den just nu :)
det e bara klonka vidare o köp en ,,,

2007-03-18 @ 09:31:37
Postat av: Noelia

Tja!
Finalbordsbubblan för oss, ni då?
Går ju bra just nu i Sunday Million på stars bara att hoppas på 196K klonken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback