Stolta mamman

Idag är vi bara hemma och softar, leker på tomten och hoppar studsmatta gör barnen.
Jag har rensat, kyl, frys och skafferi så skönt att göra det ibland och bli av med allt skit.
Städat och tvättat har jag hunnit också.
Nu fattas det bara att göra en köplista till veckohandlingen och sen storhandla.
Sacha jobbar idag men slutar kl 15 så han är snart hemma.
Hade tänkt åka till Mamma och hälsa på ikväll men hade glömt att Nadjas kompis kommer och sover över så vi blir hemma.

Claudia är i en sån rolig ålder hon säger roliga saker hela tiden, lillgammal.
- Men söta söta lilla mamma det där går inte ( Vi fösökte bygga ihop en KinderÄgg leksak)
Hon fyller 4 år snart och vi pratade om hennes kalas, vilka hon vill bjuda, vilken tårta hon vill ha osv.
Hon ska minsann inte bjuda några pojkar för pojkar är så fula men alla flickor är så fina.
Hmm det var ju en bra anledning.
Sättet hon uttrycker sig på är så gulligt, ansiktsuttryck och hur hon rör sina små händer.

Och min andra stora stolthet Nadja ( snart 8 år )
Hon är så himla duktig och snäll på alla sätt, i skolan får hon hoppa över saker och kapitel för att hon är så duktig, gissa om man är stolt.
Hon är snäll, omtänksam, hjälpsam och bara världens bästa tjej.
Jag får ofta höra att dom är väluppfostrade mina tjejer =)
Vi var på ett barnkalas för några veckor sedan och då var det en mamma där som tyckte vi hade sån tur med våra tjejer för dom var så lugna och snälla. Man brukar bara få ett lugnt barn sa hon.
Stämmer iofs rätt bra på henne som har en stor grabb på 9-10 år som är hur snäll som helst och har varit det sen han föddes typ. Sen har hon en 2- åring som är en riktig liten terrorist, hihi

Ojoj vilket skrytinlägg men man måste få skryta av sig ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Vänta du bara........... alla barn gör uppror nån gång i livet :))

2007-04-02 @ 06:37:25
Postat av: SoderKrippa

Klart man måste få! :) Två små Einsteinor alltså - gg, wp ;)

2007-04-03 @ 16:12:51
Postat av: Noelia

Ja jag lär väl få ett helvete när dom blir ton-åringar istället, gaaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback