Svårslagen Kung

Lirat lite olika turneringar och sng´s. Det gick bra i sngs men varken 5K garren på heypoker eller 25K garren på stars gick bra.
Spelade även Wsop.info turren på COP, 30 spelare med och hamnade HU mot "Kung Anders" aka Gambler 21, han vann när mina 9:or inte fick stå mot hans AQ.
Det var en bounty på honom på 400 plus 853 i första pris tot 1253 om jag tagit honom, istället fick jag 427, lite skillnad. Snyft! ( suck det går inte att göra euro tecknet)

Imorrn funderar jag på att ta Kidsen och åka till Lina & Cas på middag, kommer vara massa barn där, Nadja har tennis så jag får se om hon vill skippa den.
Sen ska det storstädas och tvättas innan vi åker till grebban på tors kväll.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jo det går att skriva ? tecknet! :)

Håll in Alt Gr och tryck på siffran 5 ovanför dina bokstäver på tangentbordet..

Kram

2007-03-21 @ 11:32:55
Postat av: jonas

Håll in Alt Gr och tryck på siffran 5 ovanför dina bokstäver på tangentbordet.

2007-03-21 @ 21:32:02
Postat av: Noelia

Tja Jonas!
Ja alltså i förhandsgranskningen så syns ? tecknet men inte när själva inlägget kommer ut på sidan.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback