Våren är här!

Får jag hoppas iallafall, så underbart väder idag älskar våren och sommaren.
Hann med lite jobb på förmiddagen innan det var dags att åka till tandläkaren med Claudia.
Det blev ett snabbt tandläkarbesök, hon tittade i Claudias mun och sa att det såg bra ut, men tanden brevid den som hon slog ut håller på att bli blå och det kommer troligtvis att vara så tills den ramlar av =(

Efter tandläkaren åkte vi och hälsade på hos mamma, mina bröder och mormor var där men mamma var på jobbet, käkade där och barnen lekte med morbröderna.
Tjejerna älskar verkligen att vara där, synd att man inte frå arslet ur lite oftare.
Jag råkade visst somna på soffan och sov i nästan 2 timmar, helt slut och inte riktigt frisk.

Kom hem vid 20-tiden lade barnen och satte mig för att spela lite.
Börjat dåligt, UB/ Svitens online turre åkte jag som 9a med JJ vs AK sen 25K garren på Stars åkte jag efter ca 1 1/2 timme med AA vs AQ och första SNG`n med AJ vs KQ alla var allin preflop, ser svårt ut att vinna en All-In med bästa handen ikväll suckelisuck.
Fortsätter kämpa en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback