Ångesten kryper fram

Usch inatt låg jag och grät med världens ångest inför Vegas. Jag vet inte om jag klarar av att vara utan barnen i 2 veckor. Jag oroar mig för precis allt. För ett tag sedan ( inatt) kände jag bara för att boka av och åka med barnen och svärmor till Juggan istället, men jag börjar nog lugna ner mig nu.
Jag vet att svärmor kommer att ta väl hand om barnen och att dom kommer ha det jättebra men kan ändå inte sluta oroa mig.
Gaaah det kommer bli så extremt jobbigt att säga Hejdå på Arlanda =(

Kommentarer
Postat av: Lena

Har dina svärföräldrar dator o internet??? isf skicka med en webbkamera med mikrofon, så kan du snacka med kidsen ofta o länge o kolla hur dom växer.

2007-05-31 @ 07:36:39
Postat av: Noelia

Vilken bra idè, det hade jag inte tänkt på.
Men jag tror inte det finns någon dator där dom ska bo i Jugoslavien =(

Postat av: Bebis

Hur kan man göra så mot sina barn??!!!
Jag skulle ALDRIG lämna dom sååå LÄÄÄÄNGE!!!
FY SKÄMS PÅ DIG!!!!!!
skoja bara gumman!
:)
det kommer gå så bra så, du har ju Sacha som kan lugna/trösta dig lite på resan....

2007-05-31 @ 20:14:20
Postat av: Noelia

Nu ska vi inte vara dumma bebis! =(

2007-06-02 @ 22:08:24
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback