Bokat och klart.. (Vegas)

Äntligen har vi bestämt oss för datum och hotel i Vegas.
Det blir Hotel Monte Carlo, såg schysst ut och ganska bra pris. 8-22 Juni.
Om någon bott där så får ni gärna säga vad ni tycker om det.
Så inget Main- Event, men det blir Ladies Turren och såklat några andra men vet inte vilka än.
Har matchat in våra flyg så bra med barnens, vi flyger kl 10:20 och barnen & svärmor kl 10:35 samma dag. Vi kommer hem den 22:a lagom så att vi kan hämta kidsen på Arlanda den 23:e.
Åååångest, hur ska jag klara mig utan barnen i 2 veckor??
När vi kommer hem så har jag 9 veckors semester med barnen, får ta igen den förlorade tiden då =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Lyckos dig jag é så avundsjuk. Du kommer få hur kul som helst tror jag, o barna klarar sig. Tänk nu bara på att ha så kul det bara går, och glöm inte att jag gärna köper in mig på en liten del. Puss

2007-05-24 @ 07:15:21
Postat av: Anonym

Aaah vilken lång semester! Och Las Vegas, jag vill också!

2007-05-24 @ 11:35:41
Postat av: Niclas G

MC är ett ok , dock tråkigt men rent och snyggt iaf.
Ligger ok och om man gillar Arkadspel så finns GameZone tvärs över vägen :D
New York New York ligger tvärs över gatan och har flera riktigt bra restauranger , rekommenderar italienaren i mitten.
MGM Grand ligger nära med ett trevligt pokerrum och Slöa tigrar man kan kika på om man vill.
har bott på Ballys, MC och Aladdin när jag varit där och då var Aladdin bästa standarden på rummen men sämst på pokerrummet....

2007-05-24 @ 16:05:23
Postat av: Noelia

Tack Niclas!
Du verkar bra på Vegas, nånting mer vi ska tänka på eller några andra tips?
Välkommen hit förresten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback