Det blir sällan som man tänkt sig

Jag hade planerat att hämta barnen och sedan åka och handla lite nya kläder till dom, bl.a nya regnstövlar och regnkläder. Dom växer fort de små liven.
Sen skulle jag fixa pass och handla mat. Det slutade med att jag hämtade barnen och Nadja ville leka med Sofia så jag och Claudia åkte och fixa pass.
Ringde Lina och eftersom vi var i närheten så skulle vi fika lite, blev visst middag också =)
Så jag får shoppa med barnen imorgon istället.
När vi kom till Lina så var även Caspers kompis Leandro där, dom tuffa grabbarna ville absolut inte leka med en tjej, men dom mjuknade till slut och när vi skulle åka hem så skulle dom plötsligt leka mamma, pappa & barn, hihi dom är för söta.

Jag vill ha en ny Layout på sidan  *smörar för Lina*  tralalalala

Nu spelas det lite turneringar på stars.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Riktigt clean blogg Nolli!

:)

2007-05-15 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback