Gårdagen

Igår var jag hos Nillan & Anders, käkade middag och spelade söndagsturrar, mkt trevligt =)
Nillan hade även bjudit över Erik som skulle coacha oss lite i Limit. Tyvärr kunde jag inte riktigt koncentrera mig så mkt i det eftersom jag var inne i mina turneringar.

Det blev 5 st turneringar:

♥ Sunday Warm Up $200+15 , började rätt bra i den då jag dubblade mig efter ca 5 min med AA mot KK.
Det var rätt mkt på en gång så jag minns inte några intressanta händer tyvärr.
Jag åkte iallafall ur den på plats 201 av 1823 blev rätt blåst i den. Spelaren 2 platser till vänster om mig tyckte om att ställa varje gång jag höjde och jag fick passa varje gång, antar att jag fick lite smått hjärnsläpp a.k.a tilt efter några gånger. Men iallafall jag gjorde en standardhöjning med 88 från CO och han synade blixt, floppen kom 667, har för mig att han checkraisade mig allin och efter mkt om och men så synade jag, han visade AA och så var det över för min del =(

♥ $30+3 med 5K added
Denna turnering låg mest i bakgrunden och hände inte så mkt. Slutade 206 av 1173 No Money.

♥ Sunday Million $200+15
Började med att tappa halva stacken rätt tidigt med AA vs 77, kom aldrig in i matchen igen och efter första pausen hade jag 3300 på blinds 200/400 ställde med AJ s och mötte TT som fick stå.
Plats 4087 av 5918, No Money

♥ Pokerducks $200+15 100K Guarantee
Fold fold fold i ca 1,5 timmar, inte en hand. Dubblar sedan upp med QQ vs JJ fold fold fold dubblar upp det var ungefär det som hände, det var inte roligare än så.
Med 3 bord kvar och ungefär avarage stacken lyckades jag dubbla stacken än en gång med 99 mot A8, och låg plötsligt väldigt bra till, 5a av 27.
Med 17 spelare kvar är det rätt mkt lotto mkt all-ins till höger och vänster, jag får AJd på CO , spelaren brevid ställer in och jag synade, han hade TT ingen hjälp till mig och det roliga var över.
Plats 17 av 448

♥ $50+5 25 K Guarantee
Plats 13 av 1172
Minns inte så mkt ur denna heller, förutom att jag gick från 2300 till 19K på 5 min.
Sen rullade det mest på, synade några all-ins som jag vann med dåliga Äss tack vare Erik, jag hade nog aldrig gjort det om inte Erik sagt SYN, tvekade mkt. Nä men ska jag verkligen? Det visade sig att Erik hade rätt 2ggr och jag byggde på min stack.
Och så sista handen, den minns man väl alltid. 66 på BB och "Mr jag höjjer varje hand" slår upp som vanligt, jag ställer in mina 120K, har för mig att blindarna var på 5/10K, får syn av AJ. Floppen såg bra ut men på turn kom J.
Buhuuu

Ingen storvinst denna söndag heller.
Men en trevlig kväll blev det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback