ghdbffiurjskcsdrjei

Surt i $50 turren
32K i stacken blinds 1000/2000 jag slår upp utg +1 med AQo, hoppas på att få respekt eftersom jag inte spelat en hand på länge. Spelaren på CO ställer blixt, den spelaren är ganska lös- aggresiv. Funderar en stund och synar, tror faktiskt att jag leder här. Och det gjorde jag visst, AJ hade han. J på flop och jag är ute =( Grrrr!!!
Finished 27th of 435
Hur hade ni gjort, hade ni synat där? Jag hatar att syna med AQ men mot en sån spelare så känns synen ganska given.
Å andra sidan är AQ ingen hand jag vill busta på, hade kanske kunnat hitta ett bättre tillfälle med de 24K jag hade haft kvar om jag passat. Bläää

Har varit full fart här hemma idag, och nu borde jag sova Molly är här och risken att hon vaknar väldigt tidigt imorrn är skrämmande stor :/
Hann med shoppingen som jag pratade om igår, lägger in bilder imorrn.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback