Klonkskillz

Sådär jag fick sätta en-outaren nyss, inte ofta det händer =)
Eller en-outare och en-outare hade QQ vs AA ingen av oss hade hjärter och floppen kommer med 3 låga hjärter, turn en till hjärter och jag sitter och ropar in en hjärter till för split, istället kommer det en svart dam. (All-in preflop)

Shahin jag närmar mig dina skills med stormsteg, men QQ kanske är för bra för dig ;)

Iallafall jag spelar 3 st turneringar just nu, den första började för 1 1/2 timme sedan.

*8K guarantee, 1493 som startade det är 421 kvar och jag ligger 84 med ca 2K mer än avarage.

* $20 Rebuy med 315 startande, det är 180 kvar och jag ligger 12:a med ca dubbla avarage

* Daily fifty grand 1254 som startade, det är 1151 kvar och jag ligger 74:a med dubbla avarage.

Uppdaterat kl 21:30

Man ger och man tar, tydligen. Ute ur samma turnering som jag klonkade med QQ mot AA ( 8k G). Åkte på 367:e plats med AA vs 44. Dom där fyrorna jagar mig. Jag ska lägga mig så fort jag ser en 4a på floppen, eller kanske inte ;)

Uppdaterat kl 22:45

Tappat mkt i fifty grand med JJ vs AJ, Ace on the river. Har nu bara halva avarage.

70 kvar i $20 Rebuy har avarage

Startade en $100 turre på Ducks 64 kvar ligger på 30:e plats, bara 87 som startade

sajbdheajw,ddrhewfbc!!! Nu åkte jag ur fifty grand med KK vs AQ. 473 av 1254, No money

Uppdaterat kl 23:15
Det där med klonkskills, jag tar tillbaka det.
Ute ur rebuy turren. Ställde med 55 efter en höjning, hoppades han skulle hitta foldknappen men det gjorde han inte.
Han hade AQ och än en gång blir jag pippad på rivern. 45 betalade och jag åkte på 44:e, lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback