Nu är kvällen min

Dagen har varit full med en massa måsten. Lagt in 70 nya plagg i butiken, gjort 220 utskick, hämtat barn, lagat mat, tvättat och vikt tvätt, städat barnens rums osv. Imorrn ska här dammas, dammsugas och bytas lakan. Usch vad jag hatar att städa och jag som nog är en av Sveriges mest städnojjiga människa. Jag önskar jag bara kunde blunda och köra på som många andra. Man behöver faktiskt inte dammsuga 5 ggr i veckan.
Men men, nu ligger barnen i sina sängar och kvällen är min.
Blir nog grind som vanligt.

Sitter och kollar på Uppdrag granskning på 1an, det handlar om varför unga fullt friska fotbollspelare plötsligt faller döda ner på fobollsplanen.
De senaste fem åren har 40 fotbollsspelare runt om i Europa dött i plötsligt hjärtstillestånd. Hemskt, medicinen Voltaren verkar ha en stor roll i det. Scary!

Kuddkrig

image122

image123

image124

image125


Kolla lite längre ner på sidan, har lagt in bilder på söta Lisa efter att hon vann i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback