Nu minns jag!

Ja nu kommer jag ihåg varför det var typ 3 år sedan jag var inne i stan och shoppade med båda barnen, vilken pärs.
Det blir inte mkt man hinner med. Och barnen blir otåliga, så nästa gång blir det shopping utan kids.
Jag skulle köpa en ny väska, 2 par ballerinas (vita & svarta), lite toppar, klänningar, koftor i olika färger, shorts, pyssel på Panduro, skor och kläder till barnen och sen var jag sugen på ett par nya jeans.
Jag kom hem med 3 par skor ( 2 ballerinas guld & silver och ett par vita tofflor), 3 par barnskor och 2 klänningar till mig, thats it.
Jag får försöka ta mig in till stan en annan dag, har lovat Nadja att åka till Panduro imorrn om det är öppet och då kanske jag kan smita in i några butiker =)

Träffade upp Moni, Jonas & Molly och käkade på Max, gott.
Kom hem kl 20:30, lillplutten somnade i bilen och storplutten är på g.

Imorrn ska vi passa Molly, hon ska sova här för första gången, barnen är jätteglada. Molly har lärt sig att säga Nadja "Nana", så söt.

Top Model final nu och 3 turneringar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback