Voodolls

image132image133image131image134image135image139

Några sånna här skulle man kanske skaffa sig.
Här är mina favoriter.
1. Gordon Moneymaker hjälper dig att lyckas i affärer och spel. Han vänder din otur och gör dig framgångsrik och förmögen.
2.
Health girl hjälper dig att må bra och komma i form
3. Sonic Boy ger dig massor av energi och gör dig till en vinnare.
4. Trinity ger dig kraften att lyckas och uppnå dina mål.
5.
Angel skyddar dig från allt ont och vägleder dig genom livet.
6.
Samurai är din lojale livvakt som skyddar dig mot faror.

image140

Dockorna kostar 89 :- st. Här hittar du Voodolls

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att jag skulle behöva en Gordon Moneymaker ;-)

Postat av: Noelia

Jag skulle också behöva en sån, det e ju värt att prova, vem vet dom kanske fungerar hihi

2007-05-16 @ 10:19:33
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback