Grogga sa ni?

Vilken natt och dag igår. Jag kom inte upp från sängen på hela fredagen.
Vet inte riktigt vad som hände men hade så ont så jag tog 2 piller som Sacha fått mot sitt ryggskott (morfin), inte så bra kanske. Jag var sänkt hela natten och på fredan. Yr så in i helvete och allmänt illamående.
MEN har inte ont i tanden längre iallafall det e ju bra. Nu mår jag lite konstigt men långt från hur jag mådde igår.
Vilken ångest man får när man missat en hel dag. Tur att Sacha slutade tidigare igår för jag kunde verkligen inte ta hand om barnen.

Mkt fel på mig och Sacha på sista tiden, vi som alltid varit så friska.
Jag har fått nåt konstigt på fingret också svullet och rött gör skiiitont.

Vad fan har jag på fingret?

image514

image515

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det där är ju ett typiskt insektbett! En loppa kanske? Har iofs inte sett ngt loppbett "live" men...
=)

Postat av: Bella

ormbett? finne? innåtväxt hårstrå? varböld? hackat med kniven? =) näää, förlåt, ba skojjar. Hoppas att ni mår bättre snart Massa kramar, B.

2007-11-03 @ 13:26:41
URL: http://isabel82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback