Hemma igen!

Vi har haft en jättehärlig helg hos svägerskan med familj i Glava (Arvika). Ätit massa god mat och varit ute i naturen.
Barnen tyckte det var jättekul att träffa Molly igen dom har saknat henne. Vi pratade om att eventuellt låta Nadja åka tåg själv dit på sportlovet. Nadja kommer att vara nästan 9 år då, känns lite tidigt men ska kolla med SJ om dom har någon koll på barn som reser själva och om det finns något direkttåg. Gaaah läskigt tycker jag det är som vanligt, men jag tror Nadja skulle fixa det.

Det blev hämtmat idag från Thai stället här vid oss, mums.

Buhuuu Sacha åker till Kina på tisdag, jag måste ha sällskap här, det är lite små scary att vara själv här i huset när det är mörkt ute.

Har precis lagt barnen och reggat mig till ett par turneringar, ska gå igenom de 135 bilderna vi tagit under helgen sen ska jag lägga ut några här.

Tack Moni, Jonas & Molly för en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback