Ordnad vecka

Så nu har jag fixat sällskap hela veckan när Sacha är i Kina.
Lina & Cas kommer hit imorgon och stannar förhoppningsvis tills på fredag och på fredag kommer min lillebror och stannar till söndag.
Visst e jag larvig som inte kan bo själv i huset en vecka? Fast jag tror jag skulle fixa det om  jag verkligen var tvungen men nu e jag ju inte det =)

Upp tidigt imorgon och lämna barnen på dagis och sen skjutsa Sacha till Arlanda.
Måste ringa och boka en tid för tanden också, tandläkaren borrade ur ett jättehål och fyllde igen med något som skulle vara där en månad, fyllningen sitter kvar men nu har istället hela ena "väggen" på tanden lossnat.
Det här blir en jobbig och DYR historia.

Sacha snor med sig min kamera så jag får inte ta några bilder på hela veckan, får sno Linas sen.

Go natt!



Kommentarer
Postat av: Indi

Alla är vi olika. Själv tycker jag att det är julafton om man någon gång får vara ensam i huset et par dagar (en vecka är väl för mycket att be om?).

Så j-a skönt att äga sin tid helt själv, och att veta att om man tar hand om sin disk så står det inte travar och väntar nästa gång man går in i köket.

Sen är det förstås kul när de kommer hem igen, men de behöver inte skynda sig ...:)

Postat av: Noelia

Jag tycker också det är skönt att vara ensam hemma, tills det blir mörkt ute och barnen somnat sen vill jag gärna ha sällskap.
Vi bor ju mitt ute i skogen med stora fönster runt i stort sett hela huset. Lääschkigt! ;)

2007-11-28 @ 08:51:44
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback