Picture time

Här kommer lite bilder från helgen och några från förra veckan

Helgen:

image517
Nadja på väg ut i skogen

image518
Claudia & Molly i bilen

image519
Småkusinerna håller hand

image520

image521
Molly

image522
Lunchdags

image523
Jonas & Molly grillar korv

image525
Ny, smart förpackning stod det på Ketchupen, vi håller absolut inte med

image527
Ketchupen hamnade överallt utom på korven, man kan t.om se ketchup strålen på bilden

image528
Syster & bror

image529
Fint, här plockade vi massa fina glasstenar

image530
Bustjejer

image531
Älgstek med Hasselbacks potatis, stekta champinjoner och grym sås åt vi på lördagen

image533
Moni & Jonas

image534
Molly, Nadja & Claudia

image535
Molly städar

image536
Far & dotter

image537
Kusinerna

image538
På söndagen åkte vi och matade fåglarna

image539

image540

image541
Sen en stund till lekparken



Isprinsessorna

image542
Nadja ( hon med röd hjälm)

image543
Claudia

image544
Sur Claudia vill inte åka mer


Nadja blir duktigare och duktigare på att skriva, fick se denna lapp en morgon när jag vaknade

image545



Förra torsdagen var jag på sviten och lira och fick äntligen vinna lite, har knappt fått vinna något sen Aug.
Ingen stor prissumma men bra för självförtroendet =)
Kom 2:a, jag och Amed hade lite show. Vi jiddra med varandra hela tiden.
Det var någon som sa : Skulle detta vara ett EPT  finalbord så skulle dom inte klippa bort en enda hand.
Vi hade skitkul.
Sedan åkte vi iväg ett gäng till East.

image546
Peter & Bison

image547

Bison & Jag. Vad gör jag? Glad att få vara på bild med tomten kanske

image548
Gia, Emilie, Peter & Bison

image549
Gia och Amed ( Han som vann HU mot mig) a.k.a  " Mest tur i hela världen"

image550
Andreas, Jag & Nicklas

image551
Gia & ??

image552
Honey, Amed, Peter & Gia
Jag tror Gia har roligast på denna bild =)

Kommentarer
Postat av: Bella

asså världens sötaste barn Noelia.. man vill bara pussa sönder alla 3 =) Kram på dej //Bella

Postat av: Noelia

Tack Bella!
Den lilla råttan är Sachas systerdotter men lika söt för det =)

2007-11-12 @ 23:26:59
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Gia

Jag måste GENAST bli nykterist.......

2007-11-14 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback