Brrr kallt nu

Vintern är verkligen på väg, fy tycker inte om vintern alls. Igår morse när jag gick upp var det -3 grader, brrr.

I onsdag hade Nadja Simhoppstävling, hon var så duktig så =) Det var mkt publik men hon var inte ett dugg nervös, jag tror jag var nervösare inför hennes första hopp än hon själv. Det var ingen riktig tävling utan det var "Sponsorhopp" där alla som hoppade skulle ordna en sponsor för att samla in pengar till bl.a Barncancerfonden. Nadja fick 10 kr för varje poäng som hon samlade ihop. Totalt 53,70 poäng fick hon. Det tyckte jag var duktigt för att vara nybörjare.
Men viktigast av allt var att hon tyckte det var jättekul och frågade tränaren direkt efter när nästa tävling är =)

Gick och lade mig igår med jätteont i vänster axel och i nacken, kan knappt varken lyfta vänster arm eller vrida på huvudet. Jag som lovade Joanna att ställa upp och deala ikväll. Får se hur länge jag står ut.

Nä nu ska jag försöka jobba lite.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjena!
Googlade på ditt namn för att försöka hitta din barnkläder affär du berättade om och hittade då den här sidan...
Nyfiken som man är kunde jag ju inte låta bli att kika runt och upptäckte något lite roligt:
Vi firar också 10 år tillsammans och gissa vart vi ska om en månad? Rom!
Har du något bra resturang tips?

Jenny (Michelles mamma)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback