Ge mig mera tid

Jag önskar att dygnet hade 28-30 timmar istället, hinner inte med riktigt. Har svinmkt jobb och har inte velat tacka nej till vissa saker men nu har jag inlämningsstopp i butiken tills jag kommit på fötter igen. Förhoppningsvis om ca 3-4 veckor.
Vi börjar nog lite smått komma in i alla rutiner och aktiviteter nu. Det är minst sagt fullt upp och då har jag bara 2 barn, tänk dom som har fler hur orkar dom och framförallt hur hinner dom? För mig underlättar det något enormt att jobba hemifrån.
Har igentligen inte så mkt att skriva men ni ska få se på min vecka i bilder.

MÅndag:
I Måndags gjorde jag och barnen Cevapcici en Jugge rätt, blev kladdigt men gott =)
Måndagar är också den enda dagen som barnen inte har någon aktivitet, men jag kör basket på måndagar.

image473

image474

image475

image476

Tisdag:
Taekwondo för Nadja

Onsdag:
Simhopp för Nadja

image477

image478

Torsdag:

Taekwondo igen för Nadja.
Vi fick även besök av fågeln igen i torsdags vilket resulterade i bajs på lakanen igen. Mysigt

image479
Ser ni pippi fågeln?

Fredag:

Taekwondo igen.
Jag åkte till Akvariet och lekte lite med fiskarna.
Så här roligt kan man ha där:

image480
Fiskar fanns det gott om där

Lördag:
Konståkning på morgonen för båda barnen.
På kvällen hade Nadja extra simhoppsträning inför tävlingen på onsdag.
Nadja och Sacha körde lite Taekwondo hemma, skitbra att Sacha kan lära henne. Visste ni att Sacha varit någon form av Taekwondo mästare? Minns inte riktigt om det var Junior mästare, får fråga när han vaknar imorgon. Många år sen iofs men ändå =)

image481

Söndag:
Extra simhoppsträning igen på morgonen och dans på eftermiddan.
Gudfar Nicos, Tanja och barnen bjöd över oss på middag till deras nya lägenhet så det var där vi spenderade söndagskvällen. Även den andra Nicos var där med sin lilla söta Thea, Pia jobbade tyvärr.

image482
Thea, Claudia & Nadja

image483
Sacha & Nicos

image484
Nadja & Theo

image485
Alla barnen

image486
Nicos & Tanja

image487
Nicos posar och Nadja? tar kort

image488
Tittut!

Ja, det var våran vecka det, fullt upp men underbart.
Och nu är det ny vecka. Denna vecka blir nog lite lugnare.
Har tränat ikväll, kondisen börjar redan bli bättre inte alls lika slut efter träningen som tidigare.
På söndag är det match. Vet inte riktigt om jag kan vara med, krockar med Nadjas dans och Claudia ska på kalas samma tid.

Kommentarer
Postat av: Bella

hihi, det e så härligt med bilder... man får värsta kollen på allt :) Kram

Postat av: Team Stuvsta

Inte ens ett gästspel i årets lagpoker? Från någon i familjen? Kvaliteten är ju hemsk...

2007-10-09 @ 15:51:37
Postat av: Noelia

Hej Team Stuvsta, vi bestämde oss för att skippa lagpoker den här säsongen, men kan nog tänka mig och lira nångång om någon skulle behöva tillökning =)
Ha det bra och lycka till!

2007-10-09 @ 21:01:33
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Bison

Sjukt bra bild på oss fiskar :)

2007-10-10 @ 10:01:32
Postat av: Noelia

Haha ja bilden är rätt skön. Men det är flera som inte hajjat att det faktiskt är en riktig fisk med i bild, och då syftar jag inte på varken dig eller Ray Ray =)

2007-10-12 @ 11:40:38
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback