Jaha ni...

... dags för en uppdatering kanske?!
Här har det varit fullt upp, förutom aktiviteter, jobb osv har det hunnit bli både det ena och det andra.
Förra lördagen var Sacha och jag på Wallmans Salonger med ett par vänner som var och hälsade på från Skåne, det var riktigt trevlig och varje gång frågar man sig samma sak : Varför gör man inte sånt oftare?
Var även och käkade middag med Lina och Kim häromdagen, mkt trevligt och mkt prat om bl.a förlossningar , vi 3 har 6 barn totalt så det blev ju en del förlossningar att snacka om =)

Här hemma har det varit lite sjukdomar, barnen har varit förkylda och Sacha har legat i sängen hela veckan, han fick ont i ryggen i lördags och på måndagen svullnade hela höger ben upp, han ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att han skulle gå till läkaren då det kunde handla om en propp. Det var ingen propp kom läkaren fram till, det var ryggskott + Ischias nerven i kläm så nu går han på massa piller och ligger i stort sett i sängen hela dagarna.
Nu vet jag ungefär hur det känns att vara ensamstånde mamma åt 2 barn ( och en vuxen karl ) ;)
Jag själv började känna av ont i halsen i förrgår men som bortblåst nu, skönt.

Imorrn hoppas jag på att träffa Nillan, det var länge sen eller nja det var det kanske inte men det känns alltid som att det är länge, vi hinner tyvärr inte ses så ofta nu när lilla fröken också jobbar =(
På tisdag ska jag med Nillan plus typ 12 pers till och kolla på Magnus Betnérs Show " Inget är Heligt" på Intiman, ser fram emot det.

Vi är bjudna på Halloween fest i Linköping hos Tony & Nina, vi får väl se hur det blir nu med Sachas rygg, plus att vi planerat att vi ska åka till Glava och hälsa på Sachas syster med familj, vi har inte träffat dom sedan dom flyttade för ca 2 månader sen och senast idag pratade Claudia om hur mycket hon saknar lilla Molly. Ååååh vad jag önskar att Molly var här nu jag saknar henne jättemycket, jag vill att hon ska vara här för alltid, sa hon, sötnosen.
Och så fyller Anna 25 år, yeeeyy. Allt under samma helg, hmmm!

Pokern är iskall och har varit det sedan Augusti, jag börjar lessna riktigt ordentligt nu, sen spelar jag också som en kratta just nu antagligen av just den anledningen att det gått trögt sista tiden. Hade tagit en liten paus ( 1 1/2 vecka) från nätpokern, var laddad som sjutton när jag satte mig för att spela lite turneringar ikväll, men nej det är samma visa som gäller, UUUTKÖPT!
Just nu känner jag för att tömma mina konton på det som finns kvar och sen glömma allt vad nätpoker heter!

Jaja här kommer lite bilder!

Klicka för större bild!

Showen


Maten



Det roliga sällskapet

image497
Pålle

image498
Skål!

image499
Lena & Pålle

image502
Shake it baby!

image503
Stången var kul tyckte Pålle

image501
Vi fick också vara med på en bild

På Restaurang Kungsholmen med Lina & Kim :

Bilder tagna av Lina med min kamera

image504
Menyn

image505

image506

image507

image508
Tiramisu (felstavat?)

image509
Creme Bruleè, sjukt gott

image510
Tjejerna

Kommentarer
Postat av: Calle

Fan vad otur det där med Sacha.
Bara att hoppas att han blir bättre snart.

2007-10-26 @ 00:16:44
Postat av: agnes

ser roligt ut!

Postat av: Bella

hihi, maten på Wallmans e det min bästis Noomi som gör, hon är souechef där =) Kul att få gå ut lite, visst va de e bra show =) Kram

2007-10-27 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback