Sömnbrist? och Råttatouille [råtta-to-jj]

Igår slockande jag när vi låg och kolla på film med barnen kl 19:40 ungefär och vaknade lite halvt förvirrad imorse när Nadja väckte mig kl 08:30, vad är klockan, vad är det för dag??? Ja just det, det är höstlov, phew.
Grymt skönt att sova ut.

Undra om detta kan vara en av anledningarna till utmattningen?
Det är Claudias rum som igår var så himla fint städat, tog bara henne och hennes kompis några minuter att stöka till. Tyckte hon sa nåt om att dom lekte att det var en bomb.
Nu kan man knappt gå in där.

image511

image512

Idag har vi varit på bio och sett Råttatouille [råtta-to-jj]. Den var bra, lite lång (2h ) för en 4- åring kanske.
Claudia fick lite myror i brallan på slutet. Nadja gillade den.

image513

Imorrn blir det middag och Show med Nillan o CO.

Movietajm nu hoppas jag orkar hålla ögonen öppna.
Ska ta en stooor kopp med Thé och honung också,  halsen mår inte bra och rösten är borta.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut som att dottern behöver lite mer leksaker:))

2007-10-30 @ 06:03:28
Postat av: Noelia

Mmmm jag vet, det är rensningsdags, massor med grejjer där inne som bara skräpar som lilla fröken inte leker med längre.
Någon frivillig?

Postat av: Nina

Jag är en jäkel på att rensa! Men...
Kalles skola - IS Atlas - har en insamling till fattiga barn i Lettland...deadline 13 nov att lämna in...kanske vore något? Lagom till jul...? Annars finns Myrorna (är det mkt kommer dom hem och hämtar)...
Alt kolla om dina barn har någon slags inlämning för fattiga barn?
Kram Nina

2007-10-30 @ 22:18:25
URL: http://rodluvan36.spaces.live.com/
Postat av: Nina

Jag menade...missade ett ord...att om dina barn SKOLA har någon slags inlämning för fattiga barn.
//Kram Nina igen

2007-10-30 @ 22:20:09
Postat av: Noelia

Det enda vi har som är i närheten är pingstförsamlingens insamling, man lämnar dom säljer och pengarna används sedan till att hjälpa till att lindra nöden i världen!
Har övervåningen full med soppsäckar med leksaker som borde skänkas också, jag ska bara....
Men du som är en jäkel på att rensa, du är välkommen hit vilken dag som helst ;)
Kram

2007-10-31 @ 10:14:52
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Nina

Upps! Sa jag för mycket nu igen? :)

//Kramis

2007-10-31 @ 19:53:23
URL: http://rodluvan36.spaces.live.com/
Postat av: Agnes

oj, det var inte lite stökigt.
när jag tittar på de där bilderna känner jag igen mig från när jag var liten, så såg mitt rum ut många gånger.

2007-11-01 @ 13:03:43
URL: http://enbloggare.blogg.se
Postat av: Noelia

Nina, det är lugnt du kan få komma och hälsa på UTAN att rensa ;)
Har du fått mitt mail förresten? Mailat till din msn adress.

Hej Agnes!
Roligt att du hittat hit =) Det får se ut så i barnrum tycker jag, eller nja inte riktigt man ska väl kunna gå iallafall =)

2007-11-01 @ 15:56:50
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback