Här var det tyst igenn

Har annat att tänka på än att blogga just nu.
Annars passerar veckorna förbi i rasande takt med alla "måsten" som skall göras.
Festade till det lite igår och sen sov Linda och jag hos Stella , fan vad kul vi hade. Vägen hem var det roligaste på hela kvällen. Stella, Linda och jag skedade i Stellas 120 cm smala säng, eller skedade och skedade Linda och jag låg typ på Stella, skönt att man inte låg i mitten =)
Länge sedan jag skrattade som igår.
Vaknade kl 11:30 av att brudarna stod i hallen redo för att köpa frukost, jag passade på att sträcka på mig i en timme tills de kom tillbaka med frallor, grönsaker ost och massa annat gott och en pizza som vi delade, en riktig dagen efter frukost.
Sen låg vi i sängen och kollade på tv tills det var dags för middag på Indisk Restaurang, efter middagen åkte jag hem och tjejerna drog vidare till "söndagskvarnen". Stella & Linda har som tradition att ta några öl på kvarnen på söndagarna, de flesta vet om det och man vet aldrig vilka som dyker upp, kul.

Just det spelade ju basketmatch i går, grymt kul men fy vad kondisen är dålig, jag orkade inte många minuter åt gången, det är tur att man får byta hur ofta man vill i damlag. Sen var det en del nya regler som ändrats sen sist jag spelade, lite snurrigt.
Vi förlorade tyvärr med 12 poäng.

Imorrn kommer brorsan och stannar hela veckan, kul. Barnen tycker om när han är här. Vi med för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback