Helgen i bilder

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR FÖRSTORING


Trädgårdsarbete. Svärmor var här och hjälpte till. Vi planterade lite träd och la ut svart/vit sjösten på
vissa ställen runt huset.

Sedan var jag på Evas 60 års party



Och i söndags blev det Födelsedags middag för Sacha hemma hos svärmor

image386
Nadja Grattar pappa med frukost på sängen

image387
Claudia med

image388
Barnen och jag gjorde en tårta

image389

image390
Färdig! Har aldrig gjort tårta förr men den blev faktiskt god, inte vacker kanske =)

image391
Förrätt

image392
Familjen Stankovic

image393
Varmrätt

image394
Svärmor tyckte jag skulle plågas med ånga och ansiktsmask

image395

image396
Scary!

image397
Nadja gör sig till

image398
Claudia också

image399
Pyjamas och tårtdax

image400
Sacha blåser ut ljusen

image401
Claudia provar farmors glasögon, snygging!

image402
Jag provar också

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Ja, hörde av Tony att Sacha fyllde år!
Hälsa och gratta från mig!
Tony och jag köpte tomt idag! Nu ska här byggas!:)
//Kram Nina

2007-09-03 @ 18:12:03
Postat av: Noelia

Han tackar!
Nämen så kul, Grattis till tomten! Sacha berättade häromdagen att ni fått lånelöfte, fan vad skoj nu är det ju "bara" att köra på.
Lycka till med allt.
Vore kul att ses igen.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback