Helt slut

MIn kropp är helt slut!
Jag hade första basketträningen igår, grymt kul men tufft när man inte tränat på länge. Jag var svimfärdig efteråt.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen sängen på en gång, somnade som ett litet barn redan kl 23. Det var länge sen jag somnade så tidigt.
Idag har jag ont i hela kroppen. Träningen gick bra annars det mesta satt faktiskt kvar.
Första matchen på lördag jag får vara med och spela men vet inte riktigt om jag är redo än.

Fick just en bra anledning att städa. Sacha ropade in mig i sovrummet så jag kunde öppna den stora altandörren det var nämligen en liten fågel som flugit in via vårt lilla fönster ovanför sängen.
Vette fan om den sket eller blödde men den lämnade iallafall spår på vårat golv och på lakanen, bläää.
Sacha sprang mest runt som en yr höna på sängen innan vi fick ut fågeln. Ni skulle sett honom, jag skrattar fortfarande.
Hann tyvärr inte fota =(

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du börjat spela igen! Hur kom det sig? Klart du ska spela!! Måste jag komma och heja på dig =)

2007-09-20 @ 14:10:43
Postat av: Noelia

Tjaba!
Ja det är skitkul. Jag blev sugen bara.
Du får komma och hejja nångång men vänta tills jag tränat några gånger så du slipper se när jag gör bort mig hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback