Lördag 16 september

Idag var jag med Nadja i Tumba Centrum och kollade på barnen från Eurovison Song Contest som var där och uppträdde, efteråt köpte Nadja skivan som dom sedan signerade. Nadjas kompis och hennes pappa föjde med.
Kompisens pappa är polis och larvig som jag är tyckte jag det var lite halv nervöst att han en polis brevid mig i bilen när jag körde, men det gick bra, varför skulle det inte gå bra liksom?

Jag skulle följt med Nillan & CO ut ikväll men bangade i sista sekund, mår inte bra, trött och yr. Är livrädd att jag fått det där vidirga viruset i örat igen.
Så jag stannade hemma istället och som plåster på såret tog jag en plats till WCOOP-5 $530 som spelas imorgon med 2 milj dollar garanaterat.
Det blev en jävligt svettig sat. kan jag lova. Min lillebror måste vara världens bästa railare. Fick AQ i sen pos när jag var supershort och typ 8 kvar till pris, hade ca 6-7 bb kvar och måste ställa. Carlos skrev på msn SNÄLLA NEJ ställ inte, lyssnade på honom efter mkt om och men, det var ju tur då någon annan plockade upp AK. Bra känsla där Carlos!

Imorgon blir det att ta det lugnt här hemma och Showdans för Nadja på dagen, spel på kvällen och förhoppningsvis går jag och lägger mig som miljonär på måndag morgon.
Det låter väl som en bra idé?

image437
Min favorit

image438
Nadjas Favoriter

image434
Nadja & Natta

image435
Skivsigneringen

image436
Nadja var lite blyg.

Behöver jag säga att den där skivan gått varm här hemma ikväll, Natta sov över och N & N hade 4
shower för oss.
Claudia ville inte vara sämre, hon hade sin egen lilla show där hon sjöng och dansade.
Ena låttexten löd: Naaaaadja jag äääälskar dig, du är min äääängel lalalala, så jävla sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback