Måndag 10 September

Idag har jag och barnen varit hos Micke och Therese och ätit middag. Det var super trevligt, måste umgås mer med mina "gamla vänner".
Vi åt Fetasostfyllda Köttbullar med klyftpotatis och Limepaj till efterrätt.

Jag har upptäckt att det faktiskt går att filma med kameran så ni får se några videos också.

image405
Nadja provar Gitarren

image406
Therese & Nadja gör miner

image407
Claudia likaså

image408
Nadja & Claudia har lärt sig att göra pappersflygplan...

image409
...det var Micke som lärde dom



Måste lägga in lite bilder och 2 st videos från I fredags när jag var hos M & T
Det var länge sedan jag skrattade så mkt.


Kvällen började rätt normalt, satt och sjöng, spelade gitarr och hade jättetrevligt






Men sen spårade det ut fast på ett jävligt kul sätt
Någon i sällskapet hade hittat en lapp någonstans med texten "Asyl Experten" och telefonnr
Micke ringde och vi fick ett sjukt gott skratt. Moget va?


Kommentarer
Postat av: therese

Vilka roliga bilder och filmer! Jag känner att Claudia och Nadja gick ifrån mig och Micke med mkt ny och viktig kunskap, som att göra miner och vika flygplan! ;)

2007-09-11 @ 17:08:47
Postat av: nillan

Dags att uppdatera ;)
Tack för idag, jättekul att träffa dig som alltid, även fast vi var isbit 1 och isbit 2... ;) Kram!!

2007-09-14 @ 22:36:18
Postat av: Noelia

mm jo jag vet, men det händer inte så spännande saker att skriva om.
Tack själv, man skulle kunna trott att vi var fulla, fnittermajor ;)
Ses snart igen.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback